dimarts, 3 de gener del 2012

Alberg La Parreta
63 Km
+1257

En l'estada del club ciclista Animals de Monte, durant la darrera setmana de l'any ens van deixar aquesta ruta que ens durà fins a la font de l'alforí, just a l'entrada de la pista de Sant Joan, al pla de Vistavella. La ruta uneix el pla de Mossorro Vilafranquí, amb el pla de Vistavella, tota aquesta planura que separa el gran barranc de montlleò que creurem en el camí d'anada a l'alçada del Molí Colau, i a la tornada per La Estrella.

La volta, amb els seus 63 Km i 1257 m de desnivell positiu, la podem acurtar lleugerament si en arribar al km 26, a falta de uns 5 km per a arribat a la font de l'alforí, ho deixem de banda i anem ja de tronada, en direcció a l'Estrella de manera que ens sortiran finalment 53 Km.

Sense comptar l'aproximació des de La Parreta fins a Vilafranca en els primers metres de la ruta, 100% pista i senda.

Nahum1977 ha dit...

Aquesta setmana uns quants amics vam seguir el track que havia penjat Sergi per anar fins al Plà de Vistabella pel Moli Colau, tornant per l'Estrella.
D'anada cap allà vam fer una xicoteta variant, i es que hi ha una pista que va vorejant tot el riu, de pujada al Pla i on es veu l'Estrella des de dalt. La pista es preciosa, val la pena fer el canvi.
En compte de dinar a la Font de l'Alforí, vam arrivar a Sant Joan, i al final del dia ens van ixir 74 kilometres.
Vaig tenir problemes amb el GPS i nomes tinc el track d'anada,pero el penjare igualment perque val la pena seguir aquesta ruta per arrivar fins Sant Joan.
Son molts kilómetres al final del dia, pero la ruta no es dura (llevat d'un parell de rampes), es molt entretinguda, cami molt ciclable inclus per gent amb poca experiència en BTT, paissatges impressionants, cabres creuan la pista per davant de les nostres bicicletes, en resum, una ruta per repetir, com a mínim, 2 o 3 voltes a l'any.
Recomanem seguir el track en el sentit que està marcat i no a la inversa, ja que la pujada des del Riu de Montlleó fins al Mas de Fores té molta pedra solta i es un camí mes técnic, i despres de 60 kilómetres es pot fer molt pessat.